‘De mogelijkheden voor uw
bedrijf zijn oneindig’
Alwin van Dongen

Interim Management

Oprichter en eigenaar van FAKOPS is Alwin van Dongen. De dienst Interim Management wordt door hem nog voornamelijk door hem persoonlijk ingevuld. Heeft u echter andere expertise nodig of van een ander niveau, dan biedt ons brede netwerk met betrouwbare professionals uitkomst om de juiste match te vinden.

Van PwC naar zelfstandig payroll professional

In 1996 ben ik mijn carrière gestart bij PricewaterhouseCoopers (hierna PwC). Ik ontwikkelde me gaandeweg tot payroll professional en deed brede managementervaring op. Enkele jaren had ik als Manager van een Salarisadviesgroep de leiding over een tiental salarisprofessionals. Gedurende mijn dienstverband ben ik ook betrokken geweest bij diverse landelijke initiatieven en projecten, zoals bijvoorbeeld loonaangifte 2006 en de ontwikkeling van een online payroll systeem. Mijn interesse in ICT en automatisering en kennis van HR/payroll systemen dateert van deze tijd.

In mijn periode bij ESJ accountants heb ik deze ervaring vervolgens verder ontwikkeld. Daarnaast heb ik me verdiept in het vakinhoudelijke aspect.

Van ESJ maakte ik de overstap naar ADP, één van de grootste salarisverwerkers van Nederland. Hier ben ik als Manager van een unit verantwoordelijk geweest voor het MKB segment van ADP.

De afgelopen jaren heb ik bij Bilfinger Berger, een groot internationaal bouwconcern, de eindverantwoordelijkheid over een HR Shared Service Center. Als manager ben ik verantwoordelijk voor de salarisadministratie en personeelsadministratie van eigen en ingeleend personeel. Daarnaast run ik de compensation & benefits afdeling en beheerde in het verleden het wagenpark.

Dankzij deze functie ben ik onder andere ook betrokken bij het managen van het proces rondom onze flexibele schil met personeelsleden (uitzendkrachten, personeel via onderaannemers).

Ervaren professional in salarisadministratie & interim management

De combinatie van vakinhoudelijke HR en Payroll kennis, kennis en ervaring met systemen en ervaring met (project)management hebben mij in maart 2013 doen besluiten FAKOPS op te richten. Ik ben erop gebrand al mijn opgedane kennis, opleiding en ervaring persoonlijk aan mijn klanten aan te bieden.

U kunt mij persoonlijk inhuren voor de volgende opdrachten en/ of onderwerpen: 

        • Tijdelijke invulling van management/teamleider opdrachten op het gebied van personeels- en salarisadministratie of HR shared service centers.
        • Opzet en inrichting HR Shared Service Centers.
        • Pakketselectie of implementatie van HR, Payroll en tijdregistratiesystemen.
        • Consultancy opdrachten op het gebied van loonbelasting, sociale zekerheid en arbeidsvoorwaarden.

Voor een uitgebreid CV klik op deze link of kijk op mijn LinkedIn pagina.

Ik nodig u verder graag uit om de menu's "Adviesopdrachten", "Pakketselectie" en "Projectmanagement" te raadplegen voor meer informatie.

Contact

Wilt u meer weten over de dienstverlening van FAKOPS of uw personeels- of salarisadministratie uitbesteden? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. 

 

U kunt ons telefonisch bereiken op het nummer:  +31 (0)165 855 851 of +31 (0)6 501 205 18. 

FAKOPS staat voor
  • Kwaliteit door jarenlange en uitgebreide kennis en ervaring binnen het vakgebied.
  • Betrokken door persoonlijke aanpak.
  • Verantwoordelijk vanwege het motto: We doen het goed of we doen het niet.
  • Betrouwbaar vanwege het motto: Afspraak = Afspraak.
  • Verbinding door kennis te delen en echt samen te werken.

Kortom: FAKOPS geeft u graag de vijf!